tisdag 23 oktober 2012

Sista veckan innan lovet

Oj vad tiden springer iväg. Fast nu dom senaste dagarna så känns det som att det står lite still.
Lovet är väldigt efterlängtat nu!
Jag ÄLSKAR skolan, men nu har vi kört hårt ett tag, och man börjar känna sig riktigt trött.
 
 
 Sen är det en sak till, vi fotograferar mycket i skolan (såklart! det är ju en fotografi kurs) MEN jag har ingen tid till att fotografera det jag vill, alltså mina lite mer kreativa ideér.
Jag har massor av ideér nu när hösten är som allra finast. Men när jag kommer hem om dagarna har det hunnit bli mörkt ute, och jag är SÅ trött.
Så jag ska försöka lägga lite tid på det på lovet.
 
 
(Gamla bilder jag tagit på mig själv)
 
 
 
Dom senaste veckorna har vi hållit på med studio och analogt. Det har varit nytt, spännade och roligt!
Jag ska skriva mer om det i andra inlägg, där jag kan visa lite bilder också!
 
Men den här veckan mår jag inte så bra. Igår var jag SÅ trött, jag var helt oinspirerad, jag kände mig så stressad så jag fick ont i kroppen. Jag mådde dåligt över pengarna jag aldrig får. SEN det som kanske är tråkigast är att det inte blev några bilder på min senaste analoga filmrulle. Där ALLA studiebilder fanns som jag skulle ha till veckans hägning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar