tisdag 23 oktober 2012

studiofotografering med syster och bror!

Som jag skrev i mitt förra inlägg så har vi börjat fotografera i studio. Så nu tänkte jag visa några fotografier från när jag fotade mina syskon i studion förra veckan!
Det var alltså även då jag tog mina analoga bilder, som tyvärr inte blev något! Jag la mer tid till dom analoga, eftersom det var därför vi var i studion.

Men här får ni se lite:

Syster och bror!

Några bilder på syster!


 

 
Och en "pokerbild" men brorsan.
 
Det var pokerbilden med brorsan jag hade tänkt ha till hägningsbilden. (Den analoga) Men nu blir det inte så, och han har hunnit tillbaks till Stockholm!
 
Men som tur är så ska min snälla syster komma alldeles snart och jag ska få fotografera henne igen! Plus min systerdotter, min systers sambo och hans dotter.
 
Så nu ska jag gå till studio och börja göra i ordning.
 
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar