söndag 8 juli 2012

Bloggpaus över?...

Nu är jag här igen. Senast jag skrev här var i Mars, då skrev jag att jag tänkte börja blogga igen (Hade tidigare bloggen spankieland.blogg.se)
Varför jag bytte var för att jag ville ha en förändring, och för att jag krånglade så mycket med designen där så att det bara blev pannkaka av allting! Därför den bloggen är låst nu, men tänker ha den kvar, låser väll upp den när jag fått till designen igen.

Nu har jag haft ett långt blogg-uppehåll, och det har varit SÅ skönt, då jag tappade gnistan ett tag. Men jag har nu börjat längta mer och mer efter att börja skriva igen, och blogga.
Saken är den att jag vill blogga om SÅ mycket, jag vill blogga om allt kreativt jag gör, mitt fotograferande bland annat. Jag vill blogga om mina tankar och åsikter, självförtroende, min "stil" osv.
Så jag vet inte riktigt hur jag ska ha det i den här bloggen.

Skulle vilja ha en egen blogg för mitt fotograferande och det kreativa (Men det kommer nog så småningom!)
Därför får det här bli en blogg med lite blandat. Jag kan inte säga nu vad jag kommer skriva om eller visa för bilder. Jag kommer i alla fall skriva då jag har lust, och jag hoppas lusten är tillbaks nu!

Jag är inte alls helt nöjd med designen här heller, så jag hoppas jag får till den bättre! Men nu får det vara såhär.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar