söndag 15 juli 2012

Göra det bästa av dagen!

Idag var det tänkt att jag och min kille skulle ut på en liten tripp här i Hälsingland. Vi hade tänkt åkt förbi bjuråkersstämman som är idag (Kanske gått in), fikat, åkt till någon loppis och bara myst!

Men så vaknar vi till ett regnigt väder, och man vill bara ligga kvar i sängen (Helst älsklingen!)
Jag försökte tänka positivt och att vi kunde åka ändå. Men när jag kollade ut och såg att det bara började regna mer och mer så kände jag att det inte blir så roligt att åka dit.

Så vi är hemma, och man får göra det bästa av dagen! Blir nog en del pyssel. Sen så tänker vi kanske åka och fika på ett ställe här i närheten!



2 kommentarer:

  1. Åh, vad kul att du börjat blogga igen! Tycker det är så kul att följa din blogg.
    Klok tanke att göra det bästa av dagen - trots regn!
    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Vad roligt att du tycker det. Jag tycker också det är roligt att börja blogga igen...
      Ja, man måste tänka positivt! :)

      Hoppas det är bra med er, kram!

      Radera