fredag 13 juli 2012

En skön promenad!

Har precis varit ute och gått på en långpromenad, gick 6 km på 1 timme. Känns bra.
Jag gick runt byn där mamma och pappa bor, och med mig hade jag syrrans hund. Dock så klädde jag på mig på tok för mycket! Så svårt att veta när vädret är som det är, hade en långärmad tröja + regnjacka, tunna byxor + regnbyxor. Såg ju ut som att det skulle bli regn när som helst. Men det blev det inte, så jag fick klä av mig regnkläderna, och jag svettades som bara den!
Skulle haft ett linne under tröjan så jag kunde gått i det...
Men annars var det som sagt väldigt skönt!

(Bild från instagram, om någon skulle vilja följa mig där heter jag "spankiee")


Har nu tagit en dusch här, och ska äta lite gröt. Får se vad jag ska hitta på resten av dagen...

Föresten! Angående mitt förre inlägg om det där med gitarrspelandet. Precis efter jag skrivit det inlägget  när jag ligger i sängen så hör man "PJIONG!" (Eller hur det låter!?) 
En gitarrsträng går sönder! När den ligger där helt ensam...

Tycker inte om när sådant händer, för då kan jag ju inte spela för ens jag fixat det, och jag glömde ta med mig gitarren idag!
Så jag måste åka in till stan och fixa det i morgon, vill ju inte vara utan den.

Nu blir det gröt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar