måndag 9 juli 2012

Regniga dagar...

Ligger just nu i sängen, har huvudvärk och har haft det lite hela dagen. Det kan bero på att jag
inte är så bra på att dricka vatten eller något annat för den delen om dagarna.
Jag sköter mig när det gäller mycket, men det här MÅSTE jag bli bättre på, men jag försöker tänka på det.

Jag och killen hyrde lite filmer i kväll, nu när vi har en regnig vecka framför oss. Vi kollade på den senaste "Svensson Svensson" filmen nyss, den var flummig! haha.

Har inte fått så mycket gjort som jag hade velat idag. Så jag får ta tag i det i morgon istället. Vi ska ordna en loppis jag och familjen, så tänker börja ta tag i det i morgon, sedan vill jag även gå på en promenad!

Nu tänker jag fråga killen om vi ska fortsätta kolla på "Kalle Stropp och Grodan Boll" på datorn, som vi brukar göra ibland precis innan vi ska sova. Tycker det är så roligt, dom använder så roliga ord i den filmen! :)




Såhär har jag sett ut idag!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar