torsdag 8 november 2012

En liten torsdags lista!

Vad har du på Dig?
Mina USA leggings, min djurensrätt tshirt, en svart gammal luvtröja och mina svarta kängor.





Hur mår du?
Jag är lite trött nu, och har ont i ryggen. Annars mår jag bra! :)

Vad önskar du just nu?
Vad jag önskar just precis nu vet jag inte. Men jag har många drömmar, och det är mycket jag vill. Så visst finns det mycket jag "önskar" mig.




Vad har du ätit idag?
Havregrynsgröt till frukost, till lunch har jag ätit potatis och böngryta, även mackor och nu en mandarin!

Vad ska du göra i morgon?
I morgon ska jag till skolan klockan 8:40, ha lektion fram till lunch, sen är det någon teater på skolan. Efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra...
Men det är ju fredag, så antagligen hem och softa i soffan, mysa, och äta massa gott!
Och på söndag?
Inget planerat, men kan tänka mig att jag kommer ta det lugnt och kanske pyssla med något! 

Vem saknar du?
Hmm... Jag saknar min vän Frida, att vi inte träffs lika mycket som förut.




Senaste köp? Lunchkupong


Vad skrattade du senast åt?
Åt något roligt som någon i klassen sa!


Vad grät du senast åt?
Låt mig tänka lite.... kommer inte på vad jag grät åt allra senast. Kan tänka mig att det
i så fall varit, stress eller att jag mått dåligt över något. Var nära på att det kom tårar igår pga. att jag hade så ont i ryggen på kvällen!


Vem sov du senast med?Katterna och min sambo! :)





Vad läser du just nu? (Den här listan!) Men annars, jag är väldigt dålig på att läsa böcker, tyvärr.
Men läser lite i "idébok" Och "Den galna sexiga dieten"


Senast sedda film?
Slökollade på Beck filmen "Gamen" i förrgår.



Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma, var jag som ringde, men sen ringde hon upp!



Vad stod det i ditt senast skickade sms?
"Ring när du kan" - Mamma

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Loreen, Lady gaga,  Amy Lee, boy George, natalie imbruglia, pete doherty och säkert fler jag inte kommer på just nu. Vet dock inte om jag själv tycker jag är likt någon av dom, men visst kanske man kan hitta likheter...


Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Linda


Vart vill du åka just nu?
Just NU ett spa! Annars skulle jag vilja åka utomlands...


Listan har jag snott från den här http://bapaba.blogg.se/ bloggen! :) KRAM


1 kommentar:

  1. fina bilder


    Veckans blogg tävling: http://mohammedis.se/2012/november/veckans-blogg-12-11-09.html#comment <-- DELTA NU, OCH FÅ CHANSEN SYNAS FRAMFÖR TUSENTALS LÄSARE!

    SvaraRadera