onsdag 7 november 2012

Kraftiga vindar ger mig lite sömn

Idag är jag så himla trött, jag har sovit fruktansvärt dåligt i natt. Det har blåsigt Något otroligt ute, så det har låtit så högt!
Förra året efter jul, när stormen kom hit, den natten minns jag att jag vaknade av blåsten. Jag hörde att det blåste mer än vanlig, och hur saker utanför flög iväg! Jag kunde inte alls somna om då...
 
I natt vaknade jag av samma anledning. Det tog i och blåste så mycket så det knakade och brakade i hela huset... Tänkte att "nu måste det blåsa lika mycket som den natten, förra
 året i December"
Men tror inte det, har inte sett massa fallna träd ännu. Men mitt huvud är verkligen inte på topp idag...
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Så vacker!

    Läskigt med blåsten, har blåst sjukt mycket här också - helt sjukt! Man blir helt kyld i ansiktet, känns som botox xD

    SvaraRadera