tisdag 13 november 2012

Nya saker på gång

Jag har gjort en tumblr sida där jag kommer lägga upp fotografier som bara jag själv tagit. Den heter e-m-o-photography.tumblr.com/ 
 
Jag kommer inom kort börja göra en egen hemsida också (Det är mina planer i alla fall!) Sen tänker jag även göra en facebook sida.
 
Just nu planerar jag hur jag vill ha allting, hur det ska se ut, men framförallt namn. Jag tycker det är svårast. För man vill ju ha ett namn som folk kommer ihåg, och som helst sticker ut lite.
Mitt namn är Emma Olsson, och jag tycker det är alldeles för vanligt. Så många som heter det i Sverige.
 
Därför har jag just nu döpt min tumblr till E-m-o-photography. E.M.O står alltså för mina initialer, Emma Matilda Olsson.
 
Så vi får se vart det slutar, men det känns roligt och spännande!
 
I morgon ska jag äntligen träffa en härlig tjej, som jag har haft lite som en "mentor" Vi har träffats någon gång förut, i somras och pratat om lite olika saker.
Så var ett tag sen nu!
Tänkte i alla fall prata om hemsidan med henne (Vet att vi började med det sist) och se vad vi kommer fram till...

2 kommentarer:

  1. Härligt att du har en del på gång! Ska bli spännande att följa!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men gu va kuuuuul!! :DDD
    Kramen!

    SvaraRadera