måndag 5 november 2012

Nu är det dags för nya tag!

Tillbaks i skolan igen! Efter ett härligt lov, som dock gått alldeles för fort.
Kommer man tillbaks med ny energi? Jag vet inte, men känner mig faktiskt pepp för att vara tillbaka i skolan.
Den här terminen kommer bli väääldigt intensiv har vi i alla fall fått klart för oss den här morgonen!
Mycket som ska hinnas med att göras. Men det blir roligt, kanske lite stressigt, men roligt!
 
 
 
Just nu sitter vi och jobbar lite fritt med bilder, eller det är ju med uppgifter som ska vara klara inom en snart framtid. Fram till lunch gör vi det.
 
Efter lunch ska vi faktiskt få besök av en känd fotograf. Fotografen från riga! (Tror det har gått en dokumentär om henne som heter så också.) Inta Ruka heter hon.
 
Lite roligt, för när jag var hos mamma och pappa i fredags och åt, så berättade pappa att det ska komma en känd fotograf till dom nu på onsdag och fotografera på deras gård bland annat. Han undrade om jag visste vem det var, men han kom inte ihåg namnet. Jag visst inte.
 
Sen får jag se att våran lärare skriver att hon ska komma till oss i fotokällaren! Och det blir alltså idag, så jag får alltså träffa henne före. Haha
 
 
 
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar