onsdag 15 augusti 2012

Audrey kitching

Åh, det var SÅ roligt nyss.
En utav mina favorit förebilder är Audrey Kitching, älskar hennes STIL och mycket mer med henne också.



Går in på min Facebook och ser att hon "live chattar" på en sida. Så jag skyndade mig skaffa ett sådant konta, och satte mig och lyssnade på när hon svarade på frågor.
Jag hann även själv med att ställa några frågor och fick även svar på dom! Så roligt.


Trevligt när folk man ser upp till/tycker om gör sådana saker.

Nu hann jag inte med hela chatten, men jag är glad att jag såg det och hann med rätt så mycket.

Tycker det är roligt att höra henne svara på alla frågor, en utav mina frågor handlade om hur länge hon varit vegan och vegetarian. Tror hon sa att hon varit vegan i 4 år, och vegetarian väääldigt länge. Fick även höra lite varför...




Finns mycket fina, coola, roliga och inspirerande bilder med henne!


Och såhär såg det ut under chatten!

Nu måste jag sova, är så trött nu. God natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar