fredag 24 augusti 2012

Nu är det slut på veckan... det är dags för fredagsmys.

Sitter på skolan nu, har slutat för ungefär 1 1/2 timme sedan, men hade lite mer att göra, sen
ville jag fixa lite med några bilder.

Tänkte ta mig in till stan nu om en stund för att träffa Frida, som det var jätte länga sen jag träffade!
Ska bli trevligt!

Sen vidare hem till mamma och pappa för att äta tacos där.

Den här veckan har gått sjuuukt fort, fast ändå har det hänt så mycket saker, och mycket att ta in. Så jag kommer nog vara trött i helgen, haha.
Men det har varit en riktigt bra vecka, och start på skolåret! Känns så grymt!


Kram!


3 kommentarer:

  1. åh vad kul med fotoskola... jag blir så avis!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är jätte roligt! :') Du skulle trivas! Men hoppas du hittar något annat awesome att göra i höst! :) KRAM

      Radera
  2. Sååå härligt att du tycker det känns bra! Hoppas det blir ett bra år! Stora kramar

    SvaraRadera