tisdag 21 augusti 2012

Creeping in circles

Tänkte skriva lite innan jag ska lägga mig och sova.
Har nu gått mina 2 första dagar på folkhögskolan, och det känns jätte bra!
Jag har varit nervös, men det har gått så bra. Klassen verkar super bra, och även lärarna, och jag ser fram emot det här året ännu mer nu!

Idag fick vi först presentera oss lite grann, så vi fick veta lite mer om varandra. Det var roligt och intressant att höra om dom andra.

Sen efter lunch så var vi på en utställning som en utav våra lärare (Joakim Brolin) har haft uppsatt nu ett tag på järnverket (bruket?) i Iggesund.

Utställningen heter "creeping in circles" och han har den tillsammans med konstnären Nils Olof Hedenskog.

Det var jätte roligt att se!
Väldigt annorlunda och fantasifulla bilder, inte något som alla kommer på den här idén att göra och fotografera.
Jag gillade bilderna!





Fotografierna har även hängt på fotografiska! :)

En länk till hemsidan:



Nu måste jag sova, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar