måndag 6 augusti 2012

Konsertfestival

Har haft en bra helg. I fredags var jag på konsertfest i Sundsvall med mamma, pappa och älskling.
Var mest där för att se Kent, men även Magnus uggla och Bryan Adams var där den kvällen.
Köerna var så sjukt lång när vi kom dit, det var kaos. Så missade ungefär halva Magnus uggla. Han var helt okej, men ingen favorit.

Kent var så grym! Helt fantastiskt och magiskt var det. Det började regna precis när dom körde igång, och mer och mer regn kom det.
Jocke sa "Och nu kommer regnet igen, inte så ovanligt den här sommaren..." (Något sådant)
På slutet sa han även "Tack för att ni står kvar i regnet!"
Och SJÄLVKLART. Regnet hindrade ingenting, jag tycker det var härligt.

Dom kastade även ut regnkappor till publiken, och jag fångade en, så blev inte så blöt.

Kan skriva mer om Kent i ett annat inlägg...

En liten film... Dålig kvalité i regnväder och när det är filmat med mobil. Men åh, vad fint.
Min 5.e Kent konsert <3

Sist var det Bryan adams, och han var RIKTIGT grym. Mycket bättre än vad jag väntat mig faktiskt.
Riktigt fint var det.
Dock ledsen över att jag stod nästan längst fram själv (Hade velat stå med älsklingen under hans fina låtar) Men han ville inte det då, och mamma och pappa stod också längre bak.
Men det var fint ändå.


Åh <3

En av dom bästa sakerna som finns är då verkligen att gå på fina konserter. Och framförallt dansa till musiken.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar