tisdag 28 augusti 2012

Det rullar på...

Bloggen är inte super aktiv just nu, tyvärr!
Det har varit så mycket nu när man börjat skolan, så mycket nya saker att
ta in, nya människor att prata med, tider att passa och uppgifter som ska göras!
Det är super roligt!

Men klart man blir trött när det är så mycket nytt. 
Igår kom jag inte hem för ens klockan halv tio på kvällen. Var hem och åt en sväng vid fem sen iväg igen!

Jag fotade en utav mina klasskamrater till en uppgift, och sedan fotade han mig. Det tog sin tid,
men det var roligt. :)

Nu ska jag sova, så man är pigg i morgon!

En bild på klassen som vi tog första dagen! (Lärarna som ligger ner)

Bilden sitter uppsatt på skolan, och jag tog en bild på den med mobilen, därför kvalitén inte är den bästa på den här.


Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar