måndag 10 september 2012

Uppgiften "fritt val"

Har nu suttit och hållit på med en fotouppgift som ska vara klar i morgon. Det är till veckan "hängning"  och den ska hängas upp klockan tre i morgon!
Veckan tema var fritt val, så vi fick fotografera precis vad vi ville.

Jag valde att ta lite bilder på min systerdotter! Så jag hämtade henne från dagis efter skolan idag, och tog bilderna.

Jag har ju varit så sjuk senaste veckan så har inte haft mycket tid och ork att fotografera, tyvärr!
Är fortfarande dålig...

Nu har jag lite beslutsångest mellan 2 bilder, vilken ska jag välja?
Det får jag avgöra i morgon, nu ska jag sova!


En "tok" bild från fotograferingen! :)

Och en bild på mig från när vi var klar! Gick förbi mamma, och hon ville ta en bild på mig.



KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar