lördag 29 september 2012

Det blev bättre på eftermiddagen...

Idag började min dag rätt dåligt, vaknade med världens mensvärk. Så när jag egentligen tänkte kliva upp, var det bara att lägga sig och vila igen...

Planerna för dagen var att följa med några från klassen och filma på ett coolt ställe vi var till i onsdags! (Även fotografera...)
Men när jag skulle kliva upp andra gången märkte jag att jag inte skulle orka. Hade fortfarande ont och var inte alls pigg.
Så jag stannade hemma, och har legat i soffan halva dagen med morgonrocken på mig.
Men jag har tur att jag har världens goaste katter som gör en på bättre humör, och pojkvän!

Bilden (gifen) är inte från idag, men go är dom jämt!

På eftermiddagen tog jag och älsklingen oss ut i alla fall! Vi åkte iväg till skogen, han plockade svamp och jag fotograferade lite!

Nu ska jag sova, God natt!

1 kommentar: