onsdag 12 september 2012

Härlig dag

Har haft en riktigt bra dag!

klev upp vid 7, hade genomgång av PS som första lektion, sedan första friskvårds lektionen.
Som friskvård har jag valt Yoga, och det gick bra! Det kändes skönt att göra det.
Efter lunch hade vi "eget arbete" Vilket betyder att vi skulle jobba klart med olika bilduppgifter vi har gjort eller ska göra.

Jag och Anders åkte in till stan för att eventuellt ta någon sportbild till nästa veckas hängning.
Vi åkte till skateparken, men det var ingen där när vi kom dit. Men Surasuk dök upp!
Så vi tre gick och åt glass på möljen i solen istället.

Surasuk, jag och Anders! haha

Sen återvände vi till skateparken, och då hade det börjat kommit lite folk.
Även Alex från klassen kom dit. Så vi fyra fotograferade lite där...

Sen åkte dom tillbaks till skolan (internatet) och jag åkte och köpte en ny pärm och plastfickor!

Efter det åkte jag hem och fick ett ryck och städade övervåningen (förutom min klädkammare.)
Gjorde det så fint i sovrummet, så ska bli skönt att lägga sig nu.

Precis det ska jag göra nu också, ska bara tvätta bort sminket och borsta tänderna!
Sen sooooova, innan det är dags att kliva upp igen ;)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar