måndag 24 september 2012

Snart ska jag upp igen...

Jag gör ett snabbt inlägg nu innan jag ska sova några få timmar, för jag vill berätta vad jag ska göra...
Klockan är nu 21:38 och jag BÖR sova nu, för min väckarklocka är ställd på klockan 02:55!
För klockan 04:00 så åker jag och min fina klass, och våra lärare iväg ut till hornslandet/kuggören (Som är ute vid kusten!) För att fotografera gryningsljus!
Jag är sjukt taggad och det ska bli roligt och mysigt! Men är orolig för att inte komma upp. Dock borde jag göra det, för har ställt 6 stycken larm, och vi ska ju göra någonting roligt!

Har packat i ordning alla fotogrejer nu, och lagt fram kläder. Så i natt ska jag bara klä på mig, göra i ordning mackor, och eventuellt äta något innan.

Sedan åker jag till skolan, och åker därifrån tillsammans med dom andra!

Nu ska jag sova (Kanske läsa något om jag inte somnar direkt...)

Sen antar jag att jag kommer ha lite bilder att visa efter natten/morgondagen!

KRAM och God natt!

(En bild jag tog på en solNEDgång en gång)

1 kommentar:

  1. Checka våran helt nyöppnade blogg och ta del av vår vardag med snygga och inspirerande bilder! bjuds på en hel del Fashion! En nykomling i den stora blogg-världen!
    www.SIXTEEN.se

    SvaraRadera