söndag 16 september 2012

Hurt!

Den här dagen har varit fylld utav mycket fotografering, och en del "olyckor"

Jag var ute i skogen och fotograferade till lite fotouppgifter, det var roligt! Fotade mig själv. Sen såg jag ett träd som hade fallit omkull (Ni kan se det på bilden här nedanför!) Jag ville klättra upp på det och ta sådana bilder... Först gick det bra, sen ville jag högra upp, och medan jag klättrade tog jag tag i en rutten gren och ramlade rakt ner på rumpan, AJ! Gjorde illa benet och armen, och fick lite ont i huvudet, skrapade benet lite också. Var inte så högt (180 cm kanske) Men det kändes!
Men gick rätt bra!




Sen har jag försökt fotograferat lite sport, och då gjorde jag illa fingret. Klämde det i stativet!

Och i kväll höll jag i rakhyveln, och kom då åt min ena nagel på handen hårt! Så det gick hål(!?) i nageln och började blöda... Ajajaja. Bäst jag sover nu!

Jag fotograferade även lite bilder på kvällen (visar mer i ett annat inlägg)


1 kommentar:

  1. Nej stackare!! Gjort "rakhyvel-bravaden" en gång förut, jätte creepy! Gör mest ont för att det ser obehagligt ut :P
    Men snygg bild, snygg Emma!!
    Kraaam!

    SvaraRadera