torsdag 27 september 2012

Kuggören en tidig morgon med klassen

I förra inlägget så skrev jag om att jag och min klass skulle ut på en väldigt tidig utflyckt till kuggören. Nu tänkte jag visa lite bilder därifrån!

Jag klev upp klockan 3, och vi kom iväg från skolan klockan halv 5. Det var väldigt mörkt när vi kom fram, och vi fick leta oss fram till havet i mörkret. Men sen gick det fort när det började bli ljust.

Klockan 6 på morgonen

Elif fotograferar!



Solen visade sig en stund också.

Efter några timmar lämnade vi kuggören och havet, och åkte en liten bit med bilarna. Åt frukost, och gick sedan på en stig i en skog en bit, tills vi kom till ett berg.
Där satt vi och tog det lugnt, fotograferade lite, och tände även en liten brasa.


Våran ena lärare Joakim med sin kamera!



Fina Linda!


En härlig morgon! Trotts att man var lite trött och frusen så var det lätt värt att åka iväg, och roligt hade vi!





4 kommentarer:

  1. Helt underbara bilder! :D

    SvaraRadera
  2. Älskar dina bilder Emma! :D
    /Din klasskompis Hanna T! :)

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder!

    SvaraRadera
  4. Johanna: Tack så himla mycket Johanna! Glad jag blir!
    Hanna: Åh, vad roligt! TACK! :)
    Svärmor: Tack så mycket! <3

    SvaraRadera